Ordreretur, Bytte og Reklamasjon

  1. Angrerett
  2. Bytte i billigere vare(r)
  3. Bytte i vare(r) med samme pris
  4. Bytte i dyrere vare(r)
  5. Feilsending - Vare(r) mangler i sendingen
  6. Feilsending - Mottatt for lavt antall
  7. Feilsending - Mottatt for høyt antall
  8. Feilsending - Mottatt feil vare
  9. Reklamasjon - Produktfeil
  10. Reklamasjon - Fraktskade på produkter
  11. Uavhentet ordre som skal sendes på nytt
  12. Uavhentet ordre som kanselleres

 

Angrerett

1.1 Fyll ut angrerettsskjema.
1.2 Send angrerettsskjema sammen med varen(e) som skal returneres til vår lageradresse:

Trygg Netthandel AS
Grønnegata 151B
2316 Hamar

1.3 Send oss en beskjed med sporingsnummer på returen via e-post: kundeservice@plantsy.no eller via kontakt-skjemaet på nettsiden. Merk meldingen med ordrenummer.
1.4 Varene som returneres må være i original emballsje og i samme mengde som når ordren ble mottatt.
1.5 Vi mottar returen og sjekker varen(e).
1.6 Vi refunderer deg beløpet tilbake på konto, eller som et tilgodebeløp i butikken hvis det er ønskelig.

Bytte i billigere vare(r)

2.1 Gi oss beskjed om hvilken vare(r) som skal byttes og hvilken vare(r) det skal byttes til. Merk beskjeden med ordrenummer.
2.2 Varen(e) som skal byttes må pakkes godt og være i samme stand som da den/de ble mottatt. Varen(e) må være i original emballasje med ubrutte forseglinger.
2.3 Send varen(e) som skal byttes til vår lageradresse:

Trygg Netthandel AS
Grønnegata 151B
2316 Hamar


2.4 Vi mottar returen og sjekker varen(e).
2.5 Vi sender deg ønsket vare(r) og gir deg sporingsnummer via e-post-adressen som er registrert på ordren.
2.6 Restbeløpet blir satt som et tilgodebeløp i butikken, gi beskjed hvis du ønsker restbeløpet refundert til din konto.

Bytte i vare(r) med samme pris

3.1 Gi oss beskjed om hvilken vare som skal byttes og hvilken vare det skal byttes til. Merk beskjeden med ordrenummer.

3.2 Varen(e) som skal byttes må pakkes godt og være i samme stand som da den/de ble mottatt. Varen(e) må være i original emballasje med ubrutte forseglinger.
3.3 Send varen(e) som skal byttes til vår lageradresse:

Trygg Netthandel AS
Grønnegata 151B
2316 Hamar


3.4 Vi mottar returen og sjekker varen(e).
3.5 Vi sender deg ønsket vare og gir deg sporingsnummer via e-post-adressen som er registrert på ordren.

 

Bytte i dyrere vare(r)

4.1 Gi oss beskjed om hvilken vare(r) som skal byttes og hvilken vare det skal byttes til. Merk beskjeden med ordrenummer.

4.2 Varen(e) som skal byttes må pakkes godt og være i samme stand som da den/de ble mottatt. Varen(e) må være i original emballasje med ubrutte forseglinger.
4.3 Send varen(e) som skal byttes til vår lageradresse:

Trygg Netthandel AS
Grønnegata 151B
2316 Hamar


4.4 Vi mottar returen og sjekker varen(e).
4.5 Vi sender deg ønsket vare og gir deg sporingsnummer via e-post-adressen som er registrert på ordren.
4.6 Restbeløpet kan betales inn via VIPPS eller direkte på konto, merk innbetalingen med ordrenummer.



Feilsending - Vare(r) mangler i sendingen

5.1 Gi oss beskjed via e-post eller kontaktskjemaet i nettbutikken.
5.2 Vi ettersender manglende vare og gir deg sporingsnummer via e-post-adressen som er registrert på ordren.

 

Feilsending - Mottatt for lavt antall

6.1 Gi oss beskjed via e-post eller kontaktskjemaet i nettbutikken.
6.2 Vi ettersender manglende vare og gir deg sporingsnummer via e-post-adressen som er registrert på ordren.

 

Feilsending - Mottatt for høyt antall

7.1 Gi oss beskjed via e-post eller kontaktskjemaet i nettbutikken.
7.2 Vi sender deg returseddel for feilsendte produkter.
7.3 Feilsendingen innleveres posten.


Feilsending - Mottatt feil vare

8.1 Gi oss beskjed via e-post eller kontaktskjemaet i nettbutikken.
8.2 Vi sender deg returseddel for feilsendte produkter.
8.3 Feilsendingen pakkes i samme emballasje som resten av ordren og innleveres posten.
8.4 Vi sender riktig vare og gir deg sporingsnummer via e-post-adressen som er registrert på ordren.


Reklamasjon - Produktfeil

9.1 Gi oss beskjed med beskrivelse av feilen via e-post eller kontaktskjemaet i nettbutikken.
9.2 Vi sender returseddel for produktet.
9.3 Pakk produktet for sending og innlever pakken til posten.
9.4 Vi sjekker det returnerte produktet før vi sender nytt produkt.Sporingsnummer sendes via e-post-adressen som er registrert på ordren.


Reklamasjon - Fraktskade på produkter

10.1 Gi oss beskjed med bilde av skaden via e-post eller kontaktskjemaet i nettbutikken.
10.2 Vi sender nytt produkt og gir deg sporingsnummer via e-post-adressen som er registrert på ordren.
10.3 Hvis vi trenger det ødelagte produktet i retur sender vi med returseddel.


Uavhentet ordre som skal sendes på nytt

11.1 Gi oss beskjed via e-post eller kontaktskjemaet i nettbutikken.
11.2 Retur av uavhentet ordre og ny utsendelse koster 2 x 149,- Beløpet kan overføres via VIPPS eller direkte til vårt kontonummer: xxxx xx xxxxx
11.3 Gi oss beskjed med kvittering på utført betaling via e-post eller kontaktskjemaet i nettbutikken.
11.4 Straks den uavhentede ordren er mottatt av vårt lager, sender vi ut på nytt.

Uavhentet ordre som kanselleres

12.1 Gi oss beskjed via e-post eller kontaktskjemaet i nettbutikken.
12.2 Retur av uavhentet ordre koster Kr. 149,- Beløpet trekkes i fra totalbeløpet for ordren før resten av beløpet refunderes.